Sent ute..

detjobbades har ju inte blivit riktigt som jag har tänkt mig nu i sommar.. Trodde jag kunde jobba kvar på Östras nu i sommar, men det däck tydligen inte som jag hade tänkt mig. Det e ju tunga lyft så dom ville helst inte riskera nåt IOM att jag hade lite problem med magen.. :( men allt e bra med magen nu och jag står utan jobb... Igen! *suck* men men! Det är bara att leta vidare och börja om från början :) man ska inte deppa ihop! Allt löser sig tillslut! :) 
nu till nåt lite roligare :) vi va ju på ultraljud förra veckan! Bebisen mår bra och allt såg jätte bra ut! Bf blev flyttat en vecka fram, så den 18:de är det beräknat till :) eftersom jag är så himla nyfiken på vad det e för kön så frågade  jag självklart :) men hon kunde inte säga till 100% vad det är, men vi fick en liten hum om vad det är ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0