Borde börja skriva igen..

Känns som att det är dags att börja skriva lite igen.. Det var ju ett bra tag sen sist.. 
Det har ju hänt lite saker sen sist, vi ska ha ett barn till, i november :) det tråkiga med denna graviditeten är att mitt rock i buken har mjuknat så det håller inte upp som det ska.. Vilket är tråkigt för det gör ganska ont när man tar i med magen. Det har nog oxå gjort så att jag inte har kvar mitt jobb på Östras.. Jag blev sjukskriven i två veckor, och nu har dom tydligen tagit in någon ny som ska köra det jag skulle ha gjort.. Jag blev så jävla ledsen när jag fick reda på detkämpande känner typ "varför gick jag till läkaren?" Det enda jag vill är ju att jobba.. Och nu vet jag inte hur det blir.. Jag skulle ringa tillbaka på torsdag så vi får väl se då vad som händer.. Allt man vill är att allt ska gå bra. Men jobb, graviditet osv.. Men det verkar inte vara mitt år i år.. Men man får hålla humöret uppe! Gabriel ska inte bli lidande! Jag ska allt hitta en lösning på detta elände! 
det positiva med denna veckan är väl att vi ska på ultraljud på torsdag och se så den lille har det bra :) kanske även får se vad det är för kön? :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0