Vad har jag gjort egentligen?

Ja det kan man ju undra. Tror inte nån vet mer än mig heller..? Bara för att man har starka åsikter om en person behöver man väl inte ignorera den andra? Eller? Äh vissa tjejer e väldigt speciella i sitt tänkande. Jag ser inte att jag har gjort nåt fel, däremot har personen i fråga sagt vidare saker jag har sagt i förtroende till henne. Något som man inte gör.. Det e falskt! Och att låtsas om som man inte finns när man går förbi.. Äh varför bryr jag mig ens?
.
.
Jobbar just nu, är i Vallberga och ska lämna av lite bröd, för att sen köra vidare till Laholm och lämna av det sista. Sen blir det väl att packa skorpor när jag kommer tillbaka till Östras :p har fått smeknamnet Skorpan nu ;) haha! Bj nu måste jag jobba! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0