Teoriprov 1 av 3 avklarat!

Idag hade jag uppskrivning för bil, och jag klarade det! Nu är det bara lastbil och lastbil med släp kvar, sen e den ena svåra delen av kursen avklarad! Känns riktigt gott faktiskt! Jag gav mig en klapp på axeln när jag klarat provet! :)
.
Efter skolan gick vår lilla familj ner till Nissan och matade ankorna :) Eller.. Jag matade ankorna och Gabriel kastade sten i vattnet med Micki :) Det var ju mkt roligare ;) Sen åkte vi och hälsade på mormor och morfar lite och nu ligger lilleman och sussar gott i sängen. Jag sitter i gungstolen och bloggar lite.
.
.
Innan idag när jag stod och matade ankorna försvann jag bort i gamla minnen.. Minnena vi har från Santo. När jag och micki gick ner till samma ställe en varm dag så att santo skulle få svalka av sig. Han älskade att simma! Han var som en fisk i vattnet :) jag kom på mig själv att stå och le.. Det var som jag såg allt framför mig! Jag höll tillbaka tårarna jag kände var påväg. Det e ofta jag får hålla tillbaka tårarna, jag saknar Santo så mkt.. :( tack till Bengt och Gun som gav Santo en andra chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0