Oj då

Nu var det alldeles förlängesen jag skrev igen.. Jag har visst mina upp och nergångar med bloggen :P 
Men det har väl inte hänt speciellt mkt egentligen.. Det är två månader kvar av utbilningen och sen har jag förhoppningsvis CE körkort :)) Känns jäkligt najs faktiskt! 
Ja just det! Jag och Micki var ju i Turkiet i en vecka för några veckor sen! Hur gott som helst! Det behövde vi! =) Jag kan lägga upp lite bilder därifrån nån annan dag.. Jag sitter vid min lilla dator nu och har inte fotona på denna datorn.. 
På lördag ska vi åka till Borås Djurpark =) 
 
Nej nu ska jag se på tv.. Orkar inte skriva blogg nu egentligen..
 
Men innan jag tackar för mig vill jag vara säga att jag älskar min underbara lilla familj!  Jag har världens finaste killar i mitt liv! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0