För en bra sak..

I morse var jag hos läkaren.. Och jag var så nervös att jag mådde illa! Jag kände på mig att något inte stod rätt till.. Jag var orolig för något.. När jag gick därifrån va jag så jäkla ledsen och fortfarande nervös! Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka! Jag kunde inte styra min kropp!! Riktigt obehagligt!
.
Men nu är det bara att vänta och se.. Försöka slappna av då allt e avklarat :) Jag fick en del tips oxå från barnmorskan som jag ska ha med mig, och fick även svar på frågor som jag har gnagt på länge. Så även om läkarbesöket inte var som jag väntat mig fick jag endå ut något positivt utav det hela :) Det var bra och kunnig personal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0