Äntligen helg!

Inte för att man har längtat sådär efter helgen efter en "hårt" arbetande vecka i skolan.. För hård har den verkligen inte varit! Vi har inte gjort ett skit :p bara suttit och snackat och väntat på att tiden ska gå.. Riktigt onödig vecka om jag får säga det själv.. Men men, så e det ibland när lärare är sjuka och sånt..
.
I morgon blir det lite jobb på Östras. Jag ska åka med en tjej så jag lär mig en runda som jag nog ska få köra sen ibland :) känns skönt att ha något extra efter skolan. Vill inte sitta arbetslös igen! Fy!
.
Nej nu ska jag gå bort till dagis och hämta Gabbe för att sedan gå bort till Busfabriken och busa loss lite :)
.
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0