" Du måste flytta på dig "

Jag kan inte sluta lyssna på den låten! Den är så jäkla bra! Det kommer ju lätt bli en låt som man kommer spela i sommar!
Idag har jag inte gjort så mkt.. Tvättat lite och varit och handlat med familjen. Snart blir det (sen)middag. Mickis goda schnitzel och hemmagjorda pommes :D Mumsigt värre!
I morgon står det plugg på schemat! Jag känner att plugg är ett måste under denna utbildningen! Jag ska kunna allt som rinnande vatten tillslut!
Det är väl det som är bra med att vara envis. Att man ger sig inte när man har gett sig f*n på att klara något =)
Nej nu ska vi äta och se på film!
Ta hand om er!
.
.
Jag saknar dig Santo! ♥♥♥
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar honom med! Så tomt utan honom :(

Och du kommer klara skolan utan problem, det vet jag :)

2012-05-17 @ 21:44:43
URL: http://Twiggy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0