Bockar av på min lista

Nu har jag bockat av två saker på min lista över saker som ska fixas inför skolan. Syntestet e klart, Csn e klart och i morgon e det dags för läkarundersökningen. Kvart över åtta ska jag in til stan för att få detta avklarat! Sen e det bara att skicka in papperna och börja skolan på måndag! Jag längtar faktiskt! Det känns som om man är på rätt väg nu! =)) Efter läkarundersökningen ska jag ta bort mina stygn i svanken efter min lilla operation.
Jag jobbar min sista dag på lördag innan jag börjar skolan! Sen kommer jag ju jobba lite extra dom dagar jag kan och dom behöver mig på jobbet =)
Nej nu ska jag ta mig en kvällsmacka innan jag hoppar in i duschen.
Hörs i morgon!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0