Ska jag.. Eller ska jag inte..?

Visst e det jobbigt när man har beslutsångest och inte riktigt vet vad man vill? Fast nu har jag egentligen ingen sån beslutsångest. För jag vet vad jag vill ;) frågan är bara om man vågar chansa? Nä, jag måste nog prata med min andra hälft innan..
.
.
Så vad har ni för er i helgen då? Själv jobbar jag hela helgen. Mamma passar lilleman nu. Dom låg och sov så gott när jag gick hemifrån. Mamma sov hos mig inatt för att det inte skulle bli så jobbigt för mig i morse med att först köra bort Gabriel och santo till mamma innan jag skulle till jobbet. Du är så snäll Mammsen :)
.
.
Nä nu ska jag återgå till jobbet! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0