Man blir bara bättre och bättre! =)

Denna veckan håller vi på att köra lastbil ute på övningsfältet! Vi kör lite slalom och sen en annan bana och så fickparkerar vi! Riktigt roligt =) Och idag fick vi börja backa hela banan oxå! Och jag måste faktiskt säga att det är lättare att backa banan än att köra den normalt :P
Idag fick jag även ut och köra i trafiken igen! Och jag fick beröm! Han tyckte jag körde jätte bra. Dock måste jag bara tänka på att inte köra så långt ut till kanten, utan jag ska ligga mer mot mittlinjen. Men det e sånt man lär sig! Det var ju trots allt bara andra gången jag var ute i trafiken med lastbilen.
Nä folket, nu ska jag försöka få igång vår nya webbkamera.. Jag kan inte hitta vart den har lagt sig någonstans i datorn :P
Jag och teknik går inte alltid så bra ihop.. :P
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0