Kamera fanskap!

Jag fick inte ordning på webbkameran igår. Rådfrågade micki innan och man måste ladda ner ett visst program för kameran för att man ska kunna komma in i den. Och sånt förstår jag mig verkligen inte på! haha! Så det får vänta. Tills i morgon, för då kommer Amanda hit och ska se om hon kan hjälpa mig =)
Snart e det helg! Så jäkla najs! Hoppas det blir fint väder så jag och Gabriel kan vara ute hela helgen =)
På fredag ska klassen gå till harrys och äta lite. Det kan nog bli skoj! Lära känna varandra lite mer =)
Nej nu ska jag dansa lite innan jag går och lägger mig! Jag fyndade Grease dans spelet igår! Så nu jäklar ska det dansas =) Och sjungas för den delen oxå! haha! Nu har jag två spel som jag gillar! Grease och Michael Jackson! Det kan ju inte bli bättre!
Ta hand om er så hörs vi i morgon!
Baj baj!
.
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0