Utekväll med klassen!

Herregud vad snabbt helgen går! Det e redan söndag och i morgon e det dags för en ny vecka med truckkörning...
I fredags var vi ute med klassen! Och det var faktiskt riktigt roligt =) Alla kom bra överrens med varandra och jag tror inte det var någon som inte hade roligt.. Först var vi på harrys och åt, sen efter det gick vi bort till B&B och bowlade och spelade biljard! Det blev ingen hel utekväll för min del, jag och Johanna gick vid halv 1. Så jag väntade med henne tills hennes buss kom och sen vandrade jag hem i regnet med lite mat från donken till mig och mamma! Fy satan va blöt jag var när jag kom hem! haha! Mamma skrattade gott åt mig när jag kom hem, man såg ju ut som en dränkt katt!
I lördags var jag inne i stan med mamma och åsa. Vi gick runt och kollade lite i affärer och sen avslutades dagen i norrekatts park med en kaffe och våffla =) Vi matade även ankorna som var helt tokiga och jagade en =)
Nej nu ska jag ta mig en duch och sen ska jag nog faktiskt ta och gå och lägga mig.
Ha det så bra allesammans så hörs vi i morgon ist.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0