Lunch!

Jag körde hem nu under lunchen och käkar lite. Hann inte ta med mig mat till skolan idag då jag skulle lämna in bilen på lagning klockan 07.00 i morse! Så efter skolan blir det att hämta bilen och bli 2000:- fattigare :P Fast det e inte så mkt egentligen, för hade garantin inte tagit en del av kostnaden så hade det gått på 11000:-! Men men, bilen blir ju fullt fungerande sen iallafall! =)
Igår hade jag och Sarah en liten filmkväll! Vi såg Ghost rider 2. Den va helt okej faktiskt.. Lite överdriven i vissa scener men men. Tror dock att det kommer komma en tredje film..
Jag gjorde inte så mkt mer igår faktiskt. Mina dagar ser likadana ut hela veckorna. Skola, hämta Gabriel och sen göra något under  3 h innan han ska sova. =) Men jag klagar inte, det är bättre att ha massa saker hela dagen än att inte ha nåt alls att göra under dagarna. Nej nu ska jag diska upp tallriken mm och sen tillbaka till skolan.
Vi håller på med lite körprov nu där vi ska visa vad vi kan med lastbilskörningen, så jag måste vara tillbaka i tid =)
.
.
.
Ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0