Det snurrar i min skalle!

Allting bara snurrar runt. Jag kan inte koppla av och stressar konstant! Jag blir så trött i huvudet! Tankarna bara snurrar runt! Jag hinner inte göra allt som ska göras ibland.. Jag kan bli förbannad ganska lätt oxå! För små saker som inte e nåt att bli förbannad för.. Senast idag blev jag arg. För något som irriterade mig nåt så jävulskt! Jag har kommit in i någon slags försvars fas. Jag ryter till direkt när jag tycker nåt e fel, ist för att försöka lösa problemet.. Måste nog ta tag i mig själv och varva ner lite, ta några djupa andetag och sluta stressa! Sätta upp mål för dagen kan ju vara en ide? Äh, jag fick skriva av mig lite nu iallafall.. Ta hand om er, så ska jag försöka ta hand om mig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0