Full koll!

Lilleman kryper runt här hemma och ska stänga alla dörrar! Man får springa efter honom hela tiden! haha! Och när man har stängt alla dörrar så han inte kommer klämma sig, då går han in i sitt rum och river ner alla sina blöjor från skötbordet. Nu har han fått tag i skötväskan! Ni kan ju kanske tänka er hur det ser ut här hemma nu :P
Jag klippte Gabriels hår igår! Det var så långt så det hängde ner i ögonen ju :P  Men jag kan ju säga er att det var verkligen inte populärt att bli klippt ska jag säga! haha! Hårte blev väl inte så värts jämt klippt, men det e kortare nu och det irriterar ju inte i ögonen.
Nej nu hinne rjag inte blogga mer, jag måste springa efter lilleman :P
skriver mer senare.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0