YES!!!

Jag kom in på yrkesförarutbildningen!!! Jag är så glad så jag vill bara dansa runt hela dagarna :D Fan va gött! Nu kan man planera in sin framtid lite mer och ha mer att stärva efter! Vi kan ha Gabriel på dagis som alla andra har och inte lite då och då som det är nu! Jag börjar om på nytt igen! =) Och nu ska jag se till att ge 110% så att jag klarar detta =) SÅ om 6 månader har jag jobb som lastbilschaufför :D gott mos! =)
Jag ville bara dela med mig av detta till er =)  Nu ska jag snart gå och lägga mig!
Upp tidigt i morgon för att jobba lite =)
Just det! Jag köpte en ny barnvagn till Gabbelille idag =) Riktigt najs e den allt!
Jag lägger upp en bild på den lite senare..
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: C.R

grattis :)

2012-05-03 @ 22:06:08
Postat av: C.R

grattis :)

2012-05-03 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0