Stackars lilleman!

Jag och Lilleman gick ut på en liten promenad runt huset mitt emot oss innan. Och Gabriel var så uppspelt när vi skulle gå ut ur lägenheten! Han började springa i hallen och sen snubblade han och slog huvudet i dörrkarmen! Han blev jätte ledsen först, men efter två minuters tröstande blev han glad igen. Vi gick runt och lekte med buskar och lekte i sandlådan.. Sen lyfte jag hans mössa för den var så långt nere, och då ser jag bulan! HERREGUD tänkte jag! Den var alldeles rödlila och stack ut från hans lilla panna! Jag blev så nervös så jag ringde 1177! haha! Men det är ingen fara! Den går ner om några dagar sa dom. Nu tror ni kanske att det var hans första bula eftersom jag ringde 1177 :P Men det har funnits många bulor innan denna. Men jag hade inte sett att dom kunde bli rödlila. Därför ringde jag :P Man e väl lite överbeskyddande mot honom ibland.. Lite nojjig för små saker oxå kanske ;)
Nej nu ska jag se på Black swan!
I morgon får ni hålla tummarna för mig vid 9.15 =))
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0