Samtalet som lättade tyngden i hjärtat!

Idag fick jag ett samtal från Santos nya ägare. Santo har det jätte bra och är precis som vanligt! Han springer och springer och har to,m blivit lite kär =) Han följer deras hund vart hon än går! =) Det värmer så mkt i mitt hjärta att veta att han har det bra! Och det känns mkt bättre i bröstet! Jag har ju vetat att han kommer få det bra, men när jag hörde det från hans nya ägare släppte trycket!
Santo är precis som vanligt! Han hoppar upp i soffan och ligger och gosar och snurrar runt som han alltid ha gjort, han vrider på huvudet när man sitter och pratar med honom mm. Han sa oxå att det märks att vi har gett han mkt kärlek för han är en sån underbar hund! ♥
Nu är det bara dags för mig att inte vara så ledsen.. Dags att kämpa emot den enorma saknaden av min "lilla" Santo. Men jag tror det kommer gå bra. Efter detta samtalet jag hade med Bengt så känns allt genast mkt lättare! Detta ska jag klara =)
.
.
What dosn´t kill you, makes you stronger! =)
.
.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth o Töserna

Trots att du är ledsen vilket du får vara så tänk positivt. Santo kommer säkert att få det bra. Känner du den nya ägaren?

Så härligt att han har hittat en ny tjej nu när han inte kommer att träffa Kaisa.

Ta hand om dig!

Kram

2012-04-10 @ 14:37:39
URL: http://lisbethstoser.blogspot.se/
Postat av: cissi

Aa jag vet.. Man kommer nog vara lite ledsen till och från i nån vecka.. Jag känner det mest på kvällarna då vi hade vår tid då vi gosade framför tvn =) Nä, det e Santos uppfödare som känner honom. Han är verkligen en riktig djurvän! =)

2012-04-10 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0