Så tomt utan dig här..

Nu har Santo fått komma till sin nya ägare! Och jag vet att han kommer få det jätte bra där borta! Han har fått en ny hundkompis och dom leker jätte bra ihop!
Men det gör så ont i mitt hjärta! Det känns så tomt utan Santo här hemma. Ingen som kommer och stryker sig mot en när man sitter vid datorn, ingen som kommer gå upp mitt i natten för äta mat och sen komma in och smaska en i örat :P Ingen som håller mig sällskap på veckordagarna, ingen som hoppar upp i sängen på natten och lägger sig över en så man vaknar och är alldeles varm om fötterna.. Ingen som sitter och tigger när vi äter och matar Gabriel.. Ingen som finns vid min sida! Gud vad jag saknar honom! Det är ett stort hål i mitt hjärta som kommer ta lång tid för att läkas!
Men jag vet att han har det bra! Han har kommit till en bra plats med mycket plats att springa på och göra nya upptäckter! Han har kommit till sitt paradis =) Jag önskar bara att jag hade kunnat ge han det..
Det gör så ont! Som om något försöker dra ut mitt hjärta.. Jag måste vara stark! För allas skull.. Jag ska göra mitt bäst!
Jag saknar dig så mycket Santo!

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag saknar han också jätte mycket just nu rinner tårana ner på mina kinder men jag vet att han ha det bra fast saknaden är stor.

2012-04-09 @ 00:01:18
Postat av: Sara

Nu sitter jag också här och gråter. Tänker mig själv i samma situation med wilma och fyyy.. Tycker det var fint och framför allt starkt gjort av dig Cissi! Massa styrke kramar <3

2012-04-09 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0