Konsten att somna i soffan..

Jag lyckas alltid somna i soffan då jag vill se något bra program! Igår skulle jag se på en dokumentär som gick på Discovery.. Men jag somnade efter en halvtimme! Vaknade när Gabriel började gråta vid tre! Då hade jag somnat med ljus tända! Herregud! Det e ju livsfarligt! Som tur var hände inget! Jag tog upp Gabriel och släckte ner i vardagsrummet och sen kröp vi ner i sängen och somnade om.
Jäklar vad trött jag var i morse! Jag var helt slut i kroppen! SÅ blir det alltid när jag somnat i soffan och sen vaknat och gått och lagt mig.
Jag sa det till mamma idag att jag hade behövt en hel dag för att få sova ut! Jag är aldrig ordentligt utvilad! Jag börjar bli mörk runt ögonen och jag orkar inte med dagar ibland! Skärpning Cecilia!
Jag vet vad problemet är oxå. Jag kan inte slappna av ordentligt hemma när jag ska sova. Det är som om man ligger halvt vaken för att man ska hinna springa in till Gabriel när han vaknar så han inte blir allt för ledsen. Oftast e det ju bara att han vill ha nappen som han har spottat ut i sömnen.. Men ibland vaknar han och e jätte ledsen. Kan små barn drömma mardrömmar nu? Någon som vet?
I morgon är det nya tag! Jag har lite saker som jag måste fixa.. Men det skriver jag om en annan dag! =)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0