F*n oxå!

Jag e faktiskt lite ledsen! Jag kommer missa den traditionella påskmiddagen hos familjen Sörum! =( Jag jobbar kvällen på lördag! Jävla piss oxå! Jag jobbar både långfredagen och påskafton! =( Typiskt! Men men, finns inte så mkt att göra. Mer än att gnälla lite :P haha! Nä, men så blir det ibland..
Annars har det inte hänt så mkt, jag har faktitiskt helt glömt av att blogga om   jag ska vara ärlig.. Skäms lite. Jag lovar att det ska ske en drastisk ändring! Jag som var så duktig på att blogga innan :P Men man har ju inte lika mkt tid att göra saker som man hade innan ;) Gabriel blir ju bara större och livligare för var dag som går! Och busig! Herregud! haha! Han testar gränserna hela tiden! Och springer runt och gör små hyss! Igår fick han tag i en flaska med matlagningsolja.. Ja ni kanske förstår vad som hände sen.. Hela han var full av olja och hela lägenheten oxå för den delen! haha! Men men, det e sånt man får ta ;)
Nej nu ska jag skriva ett personligt brev. Får se hur det går :P haha!
Ta hand om er så hörs vi i morgon!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0