Det känns lite lättare..

Men inte mkt.. När jag öppnade dörren idag så var det ingen Santo som skällde. Jag tänkte " duktig kille Santo" och log.. Tills jag kom på att.. ja just det. Santo e ju inte här.. Det är alla dom här vardags sakerna som är jobbigast! Idag när jag var på Eurostorp med mamma och Caroline tänkte jag flera ggr, jag måste hem till Santo. Men kommer i nästa sekund på att " nej just det, han e ju inte hemma längre" Nu när jag hade lagt Gabriel i sängen, skulle jag ropa på Santo så han kom ut till mig i vardagsrummet.. Men nej just det, han e ju inte här.. Det är dom små sakerna man saknar! Usch nu kommer trycket över bröstet tillbaka! Vad ska jag göra? Det är inte så lätt att inte försöka tänka på det, tro mig, jag försöker! Men det är så svårt! Jag tänker hela tiden.. Undra vad han gör nu? Undra vad han har gjort idag? Undra om han saknar oss?
Ahh, jag som tyckte att dagen hade gått bra! Saknad e ju skit jobbigt!
Tror det är dags att börja träna.. Då kanske man får ur sig lite av känslorna som ligger och trycker..Konstigt nog brukar det hjälpa.. Man får ur sig all skit och känner sig bra igen.. Träning kanske kan bli min hjälp med detta..?
.
.

Kommentarer
Postat av: tessan

Hej! Ville bara skicka iväg en styrkekram, kan inte ens tänka mig smärtan av saknaden. Men du får hela tiden intala dig att ni inte gjort något fel. Snarare något bättre! Du har ju faktiskt satt ditt egna ego åt sidan för att Santo ska få må bättre igen. Det är stort Cicci! Det är ju faktiskt inte helt ovanligt att djur överlag förändras just när ägarna får barn, inte riktigt samma sak men innan vi fick Adam hade vi en katt, en sån där riktig myskatt som nästan var som en hund, tre dagar efter vi kom hem med Adam från bb försvann han helt spårlöst. Inte likt honom men antagligen blev förändringen för stor. Kämpa på, det kommer säkert kännas bättre efter tid!

2012-04-11 @ 06:39:51
URL: http://blogg.mama.nu/mrslinghult/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0