Ställa tillbaka klockan..

Jag var nog inte den enda i morse som blev konfundersam när jag tittade på klockan när jag gick upp. Min mobil hade ändrat sig tack gode gud! Men när jag gick upp vid sju och tittade på klockan i köket som visade åtta.. Jag stod och tittade på den ett tag, kliade mig i huvudet.. FIck lite smått panik att jag försovit mig!! Jag var tvungen att ringa till jobbet och kolla hur mkt klockan var där! hahaha!
Men det var skönt att sova en extra timme, jag var pigg när jag vaknade runt halv sju tiden! Och sen har jag varit pigg hela dagen!
Efter jobbet åkte jag och lilleman bort till mamma. Jag skulle pumpa upp däcken på barnvagnen och sen tog jag en kopp kaffe. Eller det blev fel där, pappa pumpade upp däcken åt mig :P
I morgon ska jag och lilleman träffa tant Emelie! =)
Sen ska vi hem till mamma och leta upp ett foto som jag ska lägga upp på fejjan! Jag vet att jag har det någonstans! Jag har hittat det på min blogg, men jag har lagt upp det i ett litet format så det blir helt fel om jag ska lägga upp det på FB.
Nä jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig i sängen och börja läsa en bok som jag fick låna av Caroline idag. En bok av Stephanie Mayer. Hon som har skrivit alla Twilight böckerna.
Jag skriver mer i morgon om morgondagens händelser.
Ta hand om er och sov så gott!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0