Liiiite för mkt..

Jag kollade precis på Mitt stora feta syrianska bröllop.. Vilka bröllop dom har! Herregud! haha!
Det är dock lite för mkt för min del. När jag gifter mig vill jag tex inte ha 450 gäster! hahah! My god!
Äh jag vet inte, jag är väl för svensk lr nåt :P haha!
Jag har varit på ett bröllop, där jag och min kusin jobbade som servitriser. Och det var verkligen ett perfekt bröllop! Gudomligt fint par som gifte sig, stämningen var på topp och det var lagom mycket folk! Jag sa till mig själv, " sånthär bröllop vill jag oxå ha" =)
Nog pratat om bröllop :P
Hur är det med er mina kära läsare? Hoppas att allt är bra!
På onsdag ska jag och min familj åka till Karlsborg =) Alltid lika roligt med en liten roadtrip!
Nä, jag e alldeles för trött för att skriva, jag vet inte vad jag ska skriva om :P
Vi hörs en annan dag.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0