En dag på gården!

Idag var jag och lilleman i mitt gamla kvarter. Vi var nämligen och hälsade på hos Emelie och Milla. Vi drack kaffe och tjabbade en massa. Lilleman tyckte jätte mkt om Milla och Emelie! Han skulle vara hos dom hela tiden! Han somnade to,m hos Milla =)
Det var så kul att komma dit! Det var precis som förr! Bara det att vi e vuxna nu :P
Efter tre timmar på CKV begav vi oss hem. Och nu sover han gott efter mat och välling och massa lek med sina nya klossar!
I morgon bär det av till BVC klockan 10, sen ska vi träffa Angelika i stan, och sen ska jag åka och träna på Actic. Så min dag e fullspäckad i morgon. Onsdag och torsdag blir det jobb på hotellet, ledig fredag och jobb lördag och söndag på Busfabriken =)
Jag har ju börjat läsa en ny bok nu, och jag fick tvinga mig själv till att sluta läsa igår för jag var så trött. Men boken va så bra att jag ville läsa ut den igår! Stephanie Mayer är en så jäkla grym författarinna så det finns ju inte! Herregud säger jag bara!
Tror nog att jag ska lägga mig och läsa lite mer nu ^^,
Ta hand om er så hörs vi i morgon!
Hej svejs!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0