Barnvisor!

Just nu sitter jag och lyssnar på barnvisor med lilleman samtidigt som jag bloggar och ska fixa mig för ikväll. Jag och Emelie ska till Olivers och ha trevligt =) Paulina skulle oxå följt med men hon e sjuk =( Krya på dig Paulina.
Sara kanske kommer lite senare efter att hon har jobbat.
Jag var inne i stan innan med lilleman och mamma. Vi gick runt i olika affärer och kollade lite. Jag köpte ett par badbyxor till lilleman =) Så nu kan vi bada en massa! =) Sen tog vi en kaffe. Mer hann vi inte göra för mamma ska iväg på middag idag med sina kompisar =) Och jag ska ju iväg själv.
Så jag måste nog sluta nu så jag hinner bli klar. Ska träffa Emelie vid sju.
Ta hand om er!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0