Absolut ingenting

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Jag och lilleman var hemma hos mamma och pappa en liten stund, sen åkte vi hem och gjorde ingenting. Lilleman och jag somnade i soffan efter han hade fått sin välling vid hal åtta. Jag vaknade till vid tio över åtta. Gick och la Gabriel i sin säng där han absolut inte ville sova. Så han får ligga jämte mig inatt.. (igen) ^^,
Jag poppade lite popcorn och satte mig framför tvn och väntade på att Desperate housewifes skulle börja! Och det är ju lika bra för varje avsnitt som går! =))
Efter Desperate satte jag på en film som jag inte hade sett klart. Rise of the planet of the apes. Den var helt okej. Ingen super bra film, men den var väl sevärd!
Åh Twilight har ju premiär i morgon! Jag och Amanda ska gå på den nästa vecka någon gång. =) Jag hade velat gå på premiären men jag kan inte. Men men, jag ska se den iallafall på bio! GO TEAM EDWARD!!
Nej nu ska jag gå och gosa ner mig i sängen jämte min lilla prins!
I morgon ska vi hem till gudmor Amanda och busa =)
Ta hand om er!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0