Utvilad och på g igen

Åh nu är jag rejält utvilad i kroppen! Gabriel sov ända till halv nio idag! Jag börjar bli van att gå upp tidigt nu. Innan kunde man ju sova hur länge som helst känns det som. Men man får så mkt mer gjort på dagen om man går upp i tid =) Och nu när det är så underbart väder ute så vill man ju inte ligga och sova halva dagen ^^,

Igår var jag på mammaträff i stan med Becca och en massa andra mammor! Det var faktiskt riktigt trevligt! Det blev många skratt och man kände sig så välkommen och som en i gänget nästan direkt! Vilka härliga tjejer! Såna träffar ska jag gå på mer =) Gabriel och Beccas flicka Julia va så söta. Dom satt och tittade på varandra hela tiden ^^,
Efter nästan två timmar på mammaträffen var jag tvungen att gå, för jag skulle bort till Trönninge.
Det blev att jag stannade där ganska länge. Vi åkte nog hem vid halv elva.
Det var en helt underbar dag igår =) Och denna dagen kommer bli lika underbar för dagen ska spenderas med min älskade kusin Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0