Så..

Nu e jag tilllbaka. Lilleman e matad och sover middag nu =) Det tog lite längre tid för jag fick göra rent ugnen oxå. Det rök som om det brann i den när man öppnade den när den stått varm :P Jag var väl lite slarvig sist jag lagade mat och spillde och hade mig :P Så kan det gå =)
Igår var jag och Micki på bio! Vi såg den antagligen sista filmen av Pirates of the Caribbean. Johnny Depp gjorde ett strålande jobb som vanligt =) Men jag tycker inte att denna filmen var lika bra som de andra. Men den var ju absolut inte dålig! Långt ifrån!
Innan vi skulle gå in till salongen så köpte vi lite godis! Jag fick en Pirates meny! En mellan popcorn och en läskflaska med Captain Jack Sparrow på :D haha! Så jäkla najs!

I morgon ska jag träffa min underbara kusin Amanda! Och sen lite senare på kvällen kommer Michel och hans tjej på besök =)

Gabriel har fått en hoppgunga nu! Han invigde den igår och verkade tycka om den =) Han har blivit så stor nu! Man ser det inte när man har han själv, men när andra håller honom så ser man det =) Nu kan han ju sitta i sittdelen på vagnen =) Det gjorde han idag när vi var i stan och fikade!

Nej nu ska jag umgås med min man =)

Ha det så bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0