Roadtrip med familjen!

Idag har vi varit i Gbg! Vi åkte till Universeum och gick runt och tittade på allt roligt som dom har där. Gabriel var så snäll och satt så fint i sin vagn och tittade på allt runtomkring ^^, Han åt och sov och bara njöt =)
Dock så var han inte lika lugn när vi var påväg hem. Först släppte han sig så jag trodde att han hade bajsat. Vi körde in på ett ställe och skulle byta på honom, men då hade han ju inte bajsat. Och sen när vi skulle köra därifrån så var det sån jäkla kö! Sen började Gabriel skrika hysteriskt! Då var han hungrig! VI fick köra in på en liten parkering där det fanns en liten korvkiosk där jag fick värma hans mat. Efter matningen var allt lugnt igen. Men det var fortfarande enorm kö ut till motorvägen! Men tillslut valde vi en annan väg som gick liiiiite snabbare.. Men så satte lilleman igång igen! haha! Denna gången var han övertrött! Jag fick sitta och gunga bilbarnstolen så gott jag kunde och hyssa ( stavning?! ) Efter en lång stund så somnade han tillslut! Men kan ni tänka er vilken stress vi kände! Lilleman skriker för full hals, vi sitter fast i en bilkö och kommer ingenstans :P haha! Det var svettigt! Men så är det att vara småbarnsförälder ;)
Men allt som allt så har denna dagen varit supermysig! En heldag med hela vår lilla familj! ♥

Tack Sarah för att du passade Santo ♥

Ni får ursäkta att jag inte bloggar lika mkt längre. Men jag har inte lika mkt tid nu som jag hade innan. Men det tror jag nog ni förstår ;)
Nu ska jag gå och lägga mig. Det har varit en lång dag idag =)

Ta hand om er! Och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0