Oops I did it again!

Nu har jag gjort det igen! Fast denna gången lite "värre" Jag har klippt mig kort! Väldigt kort! Sen har jag färgat håret svart igen! Och guuuuud vad jag trivs i svart! I like it alot! =) Jag har dock inte riktigt smält känslan att ha kort hår ännu.. Men det kommer väl om ett tag :P Men håret behövdes klippas.. Det var så slitet och raddigt! Hade ju inte klippt håret på över ett år :P
Jag lägger upp en bild på håret lite senare när jag fixat det..

I morgon ska det införskaffas ett solskydd till Gabriels vagn och sen lite annat smått och gott.

Åhh! Är det någon mer än jag som längtar tills på lördag?? Det är ju Eurovision song contest!!! Det får man ju verkligen inte missa!

Nej nu måste jag ner till tvätten i källaren!
Hej så länge!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du ser framemot det så mycket... jag kan inte säga detsamma tyvärr.. :) men du förresten, vi måste ha en sån ostbricka kväll som du hade för ett tag sen, as mysigt ju. :)

2011-05-11 @ 17:08:45
Postat av: Malin

Ser fram emot den där bilden på nya frillan! :)

2011-05-11 @ 21:02:15
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/
Postat av: cissi

jaaa det måste vi verkligen! Det var ju supermysigt och roligt sist vi hade det =)

2011-05-13 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0