Helgen som gått har varit super!!

Fredagen kunde inte börja bättre! Solen sken och allt var på topp! Mamma kom över efter jobbet på en kaffe på ballan. Där satt vi och tjötade en massa och hade trevligt. Vid tre tiden körde jag henne hem för att sedan bege mig in till stan för att ta en kaffe med Amanda. Dockv ar jag väl inte på det bästa humöret påväg in.. Pga en skitsak ( enligt min mening ) Men jag la det åt sidan och struntade i det helt enkelt :P Efter kaffet gick vi några ärenden i stan och sen vid 5 tiden var jag tvungen att gå hem för vi skulle få besök av Michel och hans tjej Angelika. Det var riktigt mysigt =) Det visade sig att jag och Angelika hade lite gemensama intressen ^^, Bloggar ;) hehe!
Efter ca en timme gick dom hem och mamma kom över för att hämta lilleman och Santo. Sen begav jag och Micki oss in till stan med Amanda för att sitta lite på uteserveringarna och ha det trevligt! Det blev mat på Morfars, lite dricka inne på Bulls, och sen gick vi bort till Asian och avslutade kvällen på James. Det gick ganska segt för min del, men sista timmen slappnade jag av lite mer och jag och Amanda svängde loss på dansgolvet lite =)

När vi kom hem låg lilleman och sov så gott och mamma och Sarah åkte hem. Tusen tack för att ni ställde upp och passade våra killar ♥

Lördagen var lugn. Jag, Micki och lilleman åkte ut mot Grötvik och åt glass och sen körde vi runt lite i Tylösand och tittade på alla fina hus som finns där :P
Sen åkte vi och handlade mat inför kvällen. det blev Tacos och en mysig filmkväll hemma.

Veckan som kommer nu ska jag börja med mitt nya liv. Nu ska det bli ändring! En rejäl nertrappning av fika :P Och sen ska jag börja röra på mig ännu mer. Jag ska börja cykla med Amanda och sen ska jag börja träna med vårt Kinect. Micki har köpt ett tränings spel med Mel B ( Spice girls ) som jag ska börja med oxå.
Så till sommaren då man kan gå till stranden, då ska jag inte ha mitt bigpack på magen längre ;) Jag har som mål att på två månader så ska jag komma i ett par jeans som jag nästan kan knäppa nu. ^^,

Ta hand om er så hörs vi en annan dag!
Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0