" Vart e jag?! "

När jag vaknade kvart över 5 i morse visste jag inte vart jag var någonstans. Jag fick lite smått panik och började leta efter Gabriel i sängen, men jag kunde inte hitta honom! Tills jag tillslut fattade att jag var hemma och han låg och sov i sin säng :P haha! Sen kunde jag inte somna om! Typiskt! Men som tur var så vaknade Gabriel vid halv 6 så då gick vi upp och åt lite.
Men sen gick vi och la oss igen, men vaknade halv nio för att gå upp helt. Fast det blev endå att vi somnade i soffan båda två :P haha!

Nu ligger han i sin babysitter och tittar på Ellen! Jag vet inte vad det e men han verkar gilla det programmet =) Han ligger och sparkar och skrattar hela tiden under programmet.

Jag tror jag ska ta och gå ut en runda med Santo och Gabriel. Känner att jag vill ut och gå. Lite tråkigt att det är sånt skitväder bara.. Det var ju så himla fint väder igår! Solen sken och vårkänslorna flödade! Men nu regnar det och det är nästan lite deprimerande.. Men men, ut måste vi iallafall.. Santo måste ju rastas =)

Jag skriver kanske lite mer senare.

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0