Ute i det fina vädret!

Idag har jag och lilleman har varit ute nästan hela dagen idag!
Vi var inne i stan i några timmar med Amanda, sedan gick jag hem och tog Santo på en promenad med Gabriel, och det slutade med att vi gick inom mamma. Och nu har man fastnat här :P haha! Big brother går ju i repris nu så jag sitter och kollar lite på det. Gabriel har precis somnat i vagnen så jag går nog hem om en liten stund.

Filmen som jag la upp innan är från igår. Sarah satt och lekte med Gabriel och han började skratta jätte mkt, så vi filmade det och förevigade det på film =)

Det händer inte så mkt i mitt liv just nu. Jag har fullt upp med att ta hand om lilleman. Så jag har egentligen inte så mkt att skriva om i bloggen. Men jag gör mitt bästa med att blogga. Så fort jag får tid över så skriver jag lite.
Det jag har att skriva om är ju egentligen bara Gabriel :P Men jag vet inte om ni tycker att det är så intressant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0