Två sjuklingar

Både jag och Gabriel har blivit förkylda. Men Gabriel är nog mer snorigare än vad jag är.. Undra vem  som smittat oss? :P Kan det vara pappa Micki? hihi.. Idag har vi bara varit hemma och myst. Jag sitter och tittar på tv nu och Gabriel sover i soffan.. Jag känner att jag egentligen borde sova lite jag med så jag inte kommer vara så jäkla trött inatt.. Men jag orkar inte lägga mig, för den lille kommer vakna när jag precis somnat :P Det slår aldrig fel! Vartenda gång jag somnat så har han vaknat och vill ha mat. Jag är för sen med att vila :P Jag får lägga mig när jag ser att han precis har somnat :P

Om det är fint väder i morgon och om jag känner mig lite piggare så ska jag ta Santo och Gabriel och gå en runda i solen. Sen på kvällen så är det ju solsidan =) Söndagens höjdpunkt! Jag och Micki kollar alltid på det =) Det är vårt söndagsmys ♥

Ja just det, jag var ju hemma hos familjen Sörum igår på lite middag! Och jäklar så gott det var! Jag har aldrig ätit Tapas innan, och det var ju helt suveränt gott! Det gjorde ni bra =) Tack så jätte mkt för en underbart mysig kväll! ♥

Gabriel börjar tappa lite hår nu.. Bebisar kan ju bli lite kala på vissa ställen på huvudet när dom ligger ner mkt. Men han e lika fin endå vår lille älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0