Tack min lilla älskling!

Gabriel var ju lite hängig och gnällig igår och ville inte sova.. Men tillslut somnade han vid 21.00 och sov ända fram till 02.30! Så jag fick mig allt lite sömn! =) Det var så skönt att vakna lite mer utvilad än vad jag har varit de senaste dagarna! Så tack min lilla älskling för att du sov länge ^^,
Idag är han mycket piggare och inte gnällig, så det var kanske bara en sån 24h period..?
Idag ska jag inte göra någonting. Bara ta det lugnt och vila.
PÅ onsdag ska jag, dex och amanda kanske gå på berget =) Hoppas på fint väder då.

Nej nu ska jag fortsätta att titta på film på min mobil. Jag har laddat ner appen Voddler så jag kan se på film i mobilen nu =)

skriver mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0