Oh my god!

Åh jag har fått The Monikers låt på huvudet!
"Oh my god, oh my god, its such a wonderful suprise, i'm in love i'm love! And I cant get enough, oh la la, oh la la"..
Den är så käck den låten! Man blir så glad! Den låten kommer hjälpa mig genom jobbiga dagar!
Idag har jag inte gjort så mkt.. Varit hemma och sen fikat lite med mamma och Sarah.
Micki åkte till jobbet idag så nu e jag hemma ensam med killarna.. Vilket kommer bli ganska tomt.. =( Men han kommer snart igen! Tiden går snabbt.
I morgon kommer Dex hem till oss på lite frukost. Ska bli mysigt! Får bara se till att jag kommer upp i tid :p haha! Sen vet jag inte vad som händer under resten av dagen. Det återstår att se =)

Nej nu ska jag fläta håret!

Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0