I am back in the game!

Nu har jag ägnat hela min kväll åt att kolla på de avsnitten jag missat av Vampire diaries! Så nu hänger jag med igen om vad som händer! Sen missade jag sista avsnittet av Solsidan, men det gjorde inget för jag kollade på det på tv4 play! Jag tackar de människorna som kom på att tv4 play och tv 6 play! =)

Gabriel börjar nog bli sjuk.. Han är jätte gnällig och så vill han inte sova..
Inatt har jag inte sovit någonting.. Jag har fått ägna min tid åt lilleman. Man känner sig så hjälplös när han e ledsen.. Man vill ju bara hjälpa honom med det som han gråter för. Det man kan göra är ju att finnas för honom och ta hand om honom på bästa sätt. Han har iallfall ingen feber så det är ju lite lugnande.
Nu iochmed att han e så förkyld så har jag fått lägga en kudde under hans kudde.. Så vi får se om det hjälper.

Nä om jag ska passa på att försöka sova lite nu innan han vaknar..
Jag skriver mer i morgon.
Ni får ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera bloggen nu, men jag har fullt upp med Gabriel.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0