En unge i minuten

Vi sitter och tittar på En unge i minuten på 4:an nu. Och vilka flashbacks man får från vår förlossning! Nu förstår man verkligen hur dom känner.. Innan när det gick på tv från england så kunde man ju inte riktigt sätta sig in i det, men nu förstår man :P Man sitter lixom och kommer in i smärtan och andas med dom :P haha!
Jag är verkligen så glad att jag slapp göra kejsarsnitt! Visst, smärtan var enorm under förlossningen. Men all den smärtan var värd det när Gabriel kom till världen! När dom la honom på bröstet! Åh jag blir alldeles rörd när jag tänker på det ♥


Kommentarer
Postat av: Ella

Slapp o bli snittad? Fast jag inte födde "normalt", så fick jag ändå en underbar son :-)

2011-03-10 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0