En liten bloggpaus

Åh jag hade skrivit jätte mkt i ett inkägg precis, men så råkade jag stänga ner sidan och tydligen så sparades inte det jag hade skrivit..
Men iallfall, jag har haft en liten bloggpaus. Jag har haft fullt upp med planeringen av Mickis överraskningsfest när han fyllde år i fredags. Så jag satte bloggen vid sidan av.
Festen blev lyckad! Alla hade trevligt och det blev mkt skratt, god mat  och underbart umgänge! Tack alla som ville komma =)

Jag har ju glömt att skriva om läkarbesöket med Gabriel. Läkaren som undersökte honom tyckte han var så himla fin =) Han växer och går upp i vikt som han ska. =) Han vägde 4235g och var 55 cm lång. Fast nu väger han nog mer och har växt några cm till. Om man kollar på hans kurva hur han växer så går den bara uppåt hela tiden. Den planar lixom inte av :P Haha! Han kommer bli en stor och fin kille!
Folk säger ju att bebisarna växer så himla snabbt, och det gör dom verkligen! Jag menar, för två månader sen så vägde Gabriel 2200g och var 49 cm.. Och nu, två månader senare så är han 2 kg tyngre och 6 cm längre!
Gabriel har blivit mer vaken nu med och är med när man pratar med honom, han sitter och skrattar och har små ljud för sig =) Han är så himla söt så det finns inte ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0