En långpromenad i det fina vädret!

Idag följde jag och Gabriel med mamma och Zacko hem till Marje.
Vi gick en lång promenad och sen gick vi hem till Marje igen och fikade.
Det var verkligen så himla härligt väder ute! Man blev så himla glad när man var ute i den friska luften! =) Och speciellt när man är ute på landet! Luften är så mkt renare och man känner verkligen skillnaden från luften i stan.

I  morgon ska vi till BVC. Undra hur mkt Gabriel har växt och gått upp nu. Jag gissar på att han väger 4785g. Han borde ha gått upp mer än 300 g på 2 ,5 vecka. Men vi får se i morgon.
Sen på tisdag ska vi till MVC på återbesök. Jag har ingen aning om vad man gör på det återbesöket.. Kanske sitter och pratar om förlossningen och sånt? Aja, det återstår att se.

Vad tyckte ni om låten som vann melodifestivalen då?
Jag tycker den e helt okej, men det varinte min favorit. Jag ville att Sanna Nilsen lr The Moniker skulle vinna.
Men men, Eric Saade vann.. tack vare alla småtjejer som röstade på honom ;) Men hellre Eric Saades låt än Dannys..

Nej gott folk, nu ska jag gå ner i källare och hämta upp tvätten.
Jag skriver mer i morgon om hur det gick på Bvc.. =)

Ta hand om er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0