Uppe med tuppen!

Idag vaknade jag lite innan 05.00! Och jag var klarvaken! Jag var inte ett dugg trött och kunde inte somna om förrens vid 06.00 igen Först tänkte jag gå upp.. Äta lite frukost och duscha och så innan lilleman vaknade.. Men jag låg och tänkte  på det en stund om bestämde mig för att inte gå upp. Jag hade varit helt slut när halva dagen hade gått annars :P Och nu när lilleman inte sover lika mkt på dagarna som innan så hade jag inte kunnat vila :P
Så vi gick upp vid 09.00 istället då lilleman vaknade. Sen lite efter 13.00 kom mamma och vi begav oss in till stan för att köpa present till Caroline som fyller 18 på måndag! Lilla Caroline blir en stor tjej nu =)
Efter stan så gick vi hem till oss och drack en kopp kaffe.
Så mkt mer har jag inte gjort idag.. Det har varit en riktigt lugn och slapp dag idag! En sån dag man behöver någon gång då och då.


Lilleman e ju verkligen sin pappa upp i dan på denna bilden ^^,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0