Oh dear lord jag tror jag svimmar!

Jag är så nervös så det finns inte! I morgon ska jag ta bort leverfläckar! Och jag är så nervös så jag mår illa! Jag har mått illa hela dagen! Jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag tänker på det hela tiden! Men sen tänker jag oxå.. " Kan jag föda barn så borde jag klara detta " Och det är ju sant! Att ta bort leverfläckar borde vara som en fis i rymden jämfört med att föda barn! haha!
Vi får se hur det går! Jag tror jag överlever! haha! ;)

I morgon ska vi hem till familjen Sörum! Cammy är ju på besök ända från Australien! Och det är ju inte varje dag man träffar henne! Så då får vi passa på när hon är här =)

På söndag ska jag hem till Michel och Angelika och hälsa på med lilleman!

Nej gott folk, nu ska jag lägga mig och se om jag kan sova lite inför i morgon.
Ta hand om er så hörs vi i morgon!

Fast innan jag går och lägger mig så måste jag skriva en om en sak som sarah sa idag när vi satt och kollade på Chris Angels program.
Det var så att han skulle ligga på en spikmatta med stora spikar på samtidigt som en Hummer H2 ( väger 4 ton )  kör över honom med ett däck. När han hade klarat uppgiften och dom lyft bort honom från spikmattan så kläcker Sarah ur sig " Vad gör ambulansen där?!" HAHAHA! Det kan inte vara lätt att vara blond ibland ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0