Jag har tappat stinget till att blogga..

Innan kunde jag blogga hur mkt som helst. Men nu har jag tappat stinget helt. Jag känner inte för att blogga alls ibland. Men det blir väl lite så när man har fullt upp här hemma med lilleman. Man orkar helt enkelt inte med allt man höll på med innan. När han sover, har man andra sysslor för sig eller så lägger man sig själv och tar en powernap.

Jag har varit på två arbetsintervjuer. Den första verkade seriös och intressant, men den andra! haha! Herregud vilken "intervju"!! Hon satt bara och pratade om sig själv och sin familj, om hur jobbigt det kan vara att städa osv.. Det var ett städjobb där man städar hemma hos folk och även flyttstädning. Och det hon ville erbjuda mig var en timanställning där jag blev inringd ibland och skulle bara få göra flyttstädning.
Hon började intervjun med att säga.. " När företaget startades hade jag en kund.. Men nu har vi några fler" haha! Sen ville hon ge mig lägre än 80 kr i timmen!? Hon sa att man drar skatt på timlönen?!
Nää, en sån arbetsgivare vill jag inte arbeta hos. Det har jag redan gjort i 3 år innan så jag klarar mig utan det :P
Jag fortsätter min jakt på arbete och hoppas på att en dag kommer jag få ett jobb!

Oj klockan är redan 00.00!! Dags att gå och lägga sig! Jag skriver antagligen i morgon!
Ta hand om er så hörs vi av!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0