Herregud jag är helt slut!

Jag tränade ordentligt idag med " Get fit with Mel B" på vårt kinect! Jag höll på att ramla ihop när jag var klar! Svetten rann och jag var så anfådd så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! haha! Snacka om att vara otränad! Men nu är det nya tag! Inget mer småätande och mer nyttiga måltider och mer motion! Hej då tjockis mage! Och hej och mycket välkommen smala mage =) Sommaren 2011 ska jag njuta av att gå i bikini! Jag ska ge mig fan på att gå ner i vikt nu! Gå ner i vikt och få en fin och tränad kropp! Det är ett av mina mål just nu!

Snart blir det kvällsmacka och "Off the map" Sen blir det sängen för min del. Lilleman ligger redan och sover!
Åh han var så himla söt idag! Han satt i mammas knä i köket när jag häll på att förbereda hans mat. Så kommer Santo in i köket och Gabriel börjar skratta jätte mycket! Så fort Santo gick förbi Gabriel så skrattade han! Haha!

Vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0