Hej på dig du!

Halloj allesammans!
Idag mår jag inte bra! Jag har så jäkla ont i ryggen så jag mår illa! Jag vet inte vad jag har gjort heller.. Men ont i ryggen har jag! Fy hondan!
Idag har jag varit och handlat lite. Sen har jag tvättat.. En lugn dag helt enkelt.
I morgon ska jag bege mig in till stan för att byta ett klädesplagg som lilleman fick av Sarah. Dragkedjan e sönder så jag ska se om man kan få byta. Hoppas bara dom har kvar klädesplagget! Det är ju så himla sött!
Sen tror jag att jag ska ta tag i hallen här hemma. Jag skulle ju gjort det för någon dag sen, men jag fick fullt upp med lilleman istället :P Men e det en lika lugn dag i morgon som det har varit idag så kan jag nog hinna med lite rivning av tapeter och lite spackling.

Nä jag ska nog lägga mig i soffan lite.
vi hörs när vi hörs ^^,

ta hand om er!
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0