Haha så mesig jag e!

Herreguuud! Att ta bort ett födelsemärke var ju ingenting! Jag hade oroat mig helt i onödan! Det som kändes ytterst lite var när dom gav mig bedövningen! Sen kändes det ingenting! Läkaren var hur duktig som helst oxå! Och snabb! allt tog nog 20 min sammanlagt! Först fick jag ligga ner och vänta i 10 min tills bedövningen hade tagit. Och sen tog det knappt 10 min för ingreppet!
Så det var ju som jag sa igår.. Att ta bort ett födelsemärke var som en fis i rymden! haha!

Vid tre tiden gick vi hem till familjen sörum och drack lite kaffe i trädgården och njöt av värmen och solen! Gabriel låg i hängmattan med Amanda och bara njöt =) Det var en riktigt skön eftermiddag!
I morgon kommer Amanda, Cammy och Dania över på lite kaffe innan Cammy ska åka tillbaka till Gbg.
Och sen har jag inget mer planerat.. Jag ska bara ta det lugnt i morgon och vara hemma med vår lille ängel!

Nej nu ska jag titta lite på tv. Om en timme e det matdags för lilleman för att sedan natta honom.
Vi hörs i morgon!
Ta hand om er!

Hej då!



Haha jag älskar dessa bilderna! Han är så go så det finns inte =)  ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0