Criminal minds!

Oh jag har hittat ett nytt program som jag tittar på nu :) criminal minds! Vilket program säger jag bara! Att jag har missat hur bra det e! Så nu sitter jag och tittar på criminal minds och äter skruvade ostbågar! Har ni inte smakat dom så har ni missat nåt! Man kan ju säga att jag har en liten Cissi kväll :) criminal minds och skruvade ost bågar :) det e najs. Idag har jag och lilleman varit i stan med mamma och Åsa. Vi fikade i solen och njöt av värmen. Sen gick vi runt i olika affärer och kollade lite. Mamma och Åsa var på jakt efter nån fin tröja lr ett linne. Amanda kom lite senare och då gick vi till hello och tog en kaffe och glass. Lilleman fick självklart smaka min glass och det tyckte hab var riktigt gott :) haha! Han satt och gapade efter mer hela tiden :) Nä, jag orkar inte skriva mer nu, bloggar med mobilen och det e inte alltid det lättaste att skriva på det lilla tangentbordet :p så om jag var stavat helt fel så får ni ursäkta :p Vi hörs i morgon! Ta hand om er!! Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0