Trädgårdsarbete :D

Åh vad jag längtar tills vi har ett hus! Vi kommer ha den finaste trädgården ever! Jag älskar att hålla på i rabatter! Så idag hemma hos mamma gav jag mig på hennes rabatt på baksidan! Det var ett år sedan hon rensade där så gräset hade ju växt in i rabatten! haha! Vilket jobb! Jag gjorde inte klart hela rabatten, det får bli en annan dag! Jag gav upp efter någon timme! Jag blev attakerad av myror hela tiden! Dom bet mig överallt! Och sedan kom alla myggor! Så nu har jag myggbett på benen och på stjärten! Jag hade en tröja som inte satt så tjat, så när man satt nerböjd så visade man ju lite av svanken, och då passade myggjävlarna på att bita! Saken är ju det att jag är allergisk mot mygbett så det blir ju enorma "knölar" från betten.. Aja, man ska inte klaga! Jag fick göra något som jag tyckte om =) Och det var uppskattat av mamma och pappa!
I morgon ska jag hem till familjen i Trönninge och hälsa på. Och senare på kvällen ska vi följa med hem till mammas kompis Eva och hennes man  på grillning. Så morgondagen kommer bli mysig :)
Nu ska jag gosa med lilleman! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0